Noapte de vis

24 Dec

E noaptea in care toate dorintele ar trebui sa se indeplineasca. E seara magica in care copiii cuminti asteapta cu sufletul la gura vizita lui Mos Craciun. E 24 decembrie in anul de gratie 2011. Ne-am facut oameni mari si a venit randul nostru sa le facem surprize celor mici.

Insa, undeva pe drum, am pierdut traditia, radacinile si identitatea noastra. Am uitat sa ne bucuram asa cum o faceam odinioara. Stratul gros de poleiala aurie, cu care era invesmantat batranul Craciun, s-a ros. Acum nu ne-a mai ramas decat sa-l peticim cu bucatele de hartie colorata ca sa nu se vada rugina. Purtam in spate o desaga greoaie, dar nu plina cu daruri, ci cu toate necazurile de peste an. Si ne-am obisnuit atat de mult cu ea, incat nici acum in Ajun, nu ne vine usor s-o aruncam cat mai departe de sufletul nostru.

Totusi, e noaptea in care ingandurarile si cuvintele ar trebui sa faca loc colindelor si iubirii. E vremea sa redevenim copii, sa ne bucuram de bradul impodobit si sa zambim din toata inima. Pentru cateva clipe sa oprim timpul pe loc si sa scoatem la lumina bunatatea si dragostea. Spiritul Craciunului exista in toti. Depinde de noi sa-i mentinem flacara vie.

Noaptea de vis incepe. Imbratisati-i pe cei dragi si impartiti ganduri bune. Vine Craciunul!

“… Si nu uita cand esti voios

Romane sa fi bun!…”

Portret de copil

Portret de copil

 

Little girl

Little girl

Cherry girl

Cherry girl

Little man

Little man

Fetita cu buburuze

Fetita cu buburuze

Blue sky

Blue sky

20 răspunsuri to “Noapte de vis”

  1. wind Decembrie 24, 2011 la 9:00 PM #

    Craciun fericit!

    • mariapopart Decembrie 24, 2011 la 10:59 PM #

      La fel si tie, Daliana! Sa ai parte de sarbatori linistite si pline de iubire!

  2. Irina Decembrie 24, 2011 la 9:32 PM #

    Asa e! Macar de dragul lor, al privirilor acestea inrourate de bucurie si neastampar, ar trebui sa facem loc acestui spirit nemuritor al Craciunului.
    Sa traim odata cu ei, prin ei, pentru ei, feeria acestei nopti de vis… Ce copii frumosi ne-ai adus!
    Viata sa te ocroteasca, minune…

    • mariapopart Decembrie 24, 2011 la 11:00 PM #

      Sa dea Domnul sarbatori minunate tuturor oamenilor cu inima mare!

  3. Tiberiu Orasanu Decembrie 24, 2011 la 11:14 PM #

    Marie, Marie, dragă Marie, cum să fac să-ţi spun eu ţie, că iubesc sensibilitatea ta de adevărată artistă ?
    Nu ştiu cum să spun, aşa că, tac şi fac şi eu ce fac toţi profanii: mă refugiez în schemele de comunicare devenite banale prin uzură: îţi urez din toată inima mea, Sărbători Fericite!
    Salut sufletul tău frumos de adevărată artistă, dacă şi numai dacă, îmi permiţi acest privilegiu…
    LA MULŢI ANI!

    • mariapopart Decembrie 24, 2011 la 11:23 PM #

      La multi ani si Craciun fericit si tie! Ma abucur sa am asa oameni deosebiti in preajma-mi, de Craciun! 🙂

  4. Cristian LISANDRU Decembrie 24, 2011 la 11:16 PM #

    Crăciun Fericit alături de cei dragi!

  5. Luna patrata Decembrie 25, 2011 la 9:39 AM #

    Craciun fericit! 🙂

  6. cotoi Decembrie 25, 2011 la 12:42 PM #

    Sărbători fericite vă urez la rândul meu, picturi multe şi tot atât de frumoase şi agreabile. Dar în primul rând sănătate multă, multă, cât să puteţi da şi la alţii! Cât despre bradul împodobit, cred că ai citit pe ultimele două postări cum am rezolvat la Cosoneşti! Numai bune, romaşcanilor!

    • mariapopart Decembrie 25, 2011 la 8:17 PM #

      Multumim de urari si de gandurile bune! Salutari calduroae! 🙂

  7. Teo Negură Ianuarie 1, 2012 la 1:50 PM #

    La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

  8. Ciupanezul Ianuarie 2, 2012 la 6:25 PM #

    La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

  9. Doina Popescu-Brăila Ianuarie 3, 2012 la 2:20 AM #

    Îți doresc un an magic alături de Daniel!
    La mulți ani, artisto! La mulți ani, cavalere!

    • mariapopart Ianuarie 4, 2012 la 9:44 PM #

      Multumim din suflet de urari, draga Doinito! Sa aveti si voi un an asa cum vi-l doriti! Va imbratisam cu drag!

  10. Ana Ianuarie 12, 2012 la 4:26 PM #

    Imi trezesti amintiri cu aceasta poveste.. ma apuca nostalgia 🙂

  11. Doina Popescu-Brăila Ianuarie 12, 2012 la 10:42 PM #

    Văd că știi să faci copii frumoși… 😉

Lasă un răspuns

