Zbor de fluturi

5 Dec

Cred ca acel om care nu-si doreste de la viata mai mult decat ii poate oferi aceasta este un om fericit. Cu putina afectiune, poti face pana si soarele sa zambeasca. Uneori nu e nevoie decat de un gest, o privire sau un suras ca sa poti face pe cineva sa simta ca traieste cu adevarat.

Nimic nu e mai frumos pe lumea asta decat sa vezi in ochii celui drag o urma de multumire. Atunci, parca prinzi aripi si poti sa zbori asemenea unui fluture. Si-n zborul tau de cateva secunde ai puterea sa atingi miezul fericirii. Apoi te-ntorci pe pamant si speri sa mai prinzi acea scanteie in ochii iubitului, ca sa-ti poti relua zborul spre absolut.

Embraced by the light

Embraced by the light - desen in creion si carbune

Cand simti ca ai ajuns la capatul puterilor, ca nu mai ai nici o portita de scapare si ca relele te strang intr-un cerc si se apropie periculos de tine, uita-te in ochii celui drag. Ia-ti farama de multumire care face sa-ti creasca aripi. Doar ea te ajuta sa zbori, numai ea are puterea sa te smulga din ghearele neputintei si disperarii.

… Si zambeste! Un zambet, atunci cand lumea-n jurul tau se naruieste, face mai mult decat o aparitie divina in mijlocul potopului. Odata cu zambetul va iesi la lumina si sufletul tau, care tipa dupa o gura de fericire. Lasa-l! Numai asa se va vedea si-n ochii tai multumirea si atunci veti prinde aripi amandoi.

16 răspunsuri to “Zbor de fluturi”

  1. Tiberiu Orasanu Decembrie 6, 2011 la 12:29 AM #

    Marie dragă, m-ai lăsat fără grai cu acest desen.
    Iar textul aferent, m-a uns la suflet.
    Orice cuvînt în plus, este de prisos!
    Privesc desenul, îl privesc iar şi iar şi îi găsesc noi şi noi semnificaţii.
    Sînt impresionat de forţa cu care redai seninătatea femeii care ignoră cu luminozitate, tentativele de pîngărire.
    Chapeau!

    • mariapopart Decembrie 6, 2011 la 7:11 PM #

      Numai la pangarire nu m-am gandit cand am desenat mainile de pe ea… 🙂 Dar ma bucur ca iti pace asa de mult, este si una dintre favoritele mele!

  2. almanahe Decembrie 6, 2011 la 1:16 AM #

    Aşa merg lucrurile. Şi dacă uiţi, unele lucruri ți se reamintesc printr-o „altă colecție” a altcuiva. Şi e păcat că de cele mai multe ori ne lipseşte acea mână de pe umăr;
    şi cea de pe gât, la fel.

    • mariapopart Decembrie 6, 2011 la 7:14 PM #

      Uite Tibi spunea mai sus ca ar fi tentative de pangarire… Eu le vad mai mult ca pe gesturi de ocrotire si mangaiere. Poate de asta zici si tu ca lipsesc, la multi dintre oameni, de atatea ori…

      • almanahe Decembrie 6, 2011 la 10:38 PM #

        Maria, exact asta am văzut şi eu; nici urmă de pângărire…
        Tibi vede şi el ce vrea…)) Tiberiu, Tiberiu…

  3. Roșcata Decembrie 6, 2011 la 10:37 AM #

    foarte , foarte frumos, felicitari!:)

  4. Irina Decembrie 6, 2011 la 10:13 PM #

    E un spectaculos dans al mainilor, al gesturilor. Ea are figura unei femei ce e in pragul abandonului total.
    Eu vad multa caldura, mai multa decat aduce o simpla imbratisare. Frumos, tot mai frumos… Aripi de fluturi sa ai cand desenezi, caldura iubirii sa te faca sa te depasesti mereu si sa vrei tot mai mult, mai bun.
    Sunt mandra sa iti fiu sora, scumpa mea.

    • mariapopart Decembrie 6, 2011 la 11:01 PM #

      Cand ai atatea maini care sa te ocroteasca, e normal sa te simti in pragul abandonului total… E un exercitiu de imaginatie pe care ar trebui sa-l faca multi dintre noi… 🙂 Si eu sunt mandra sa te am langa inima mea, surioara mea draga! 🙂

  5. G.C.M. Decembrie 14, 2011 la 11:33 PM #

    De mult am vrut sa las un semn, dar ce sa zici cand esti ignorant si necunoscator?
    Nimic, admiri si dai mai departe sa-si bucure si altii simturile…

  6. mariapopart Decembrie 16, 2011 la 11:16 AM #

    Cateodata e de ajuns sa-ti arunci o privire si sa dai un semn mic al trecerii… Multumesc de vizita.

  7. Teo Negură Decembrie 22, 2011 la 1:10 PM #

    Nu stiu daca mai apuc zilele astea sa ajung pe aici ori daca mai postezi ceva, asa ca iti urez de pe acum sarbatori faine, cu zambetul larg si sanatate multa! Craciun fericit!

    • mariapopart Decembrie 22, 2011 la 8:21 PM #

      Stiu cum e zilele astea! 🙂 Ma bucur ca ti-ai facut putin timp pentru a trece pe la mine. Craciun fericit si tie si celor dragi!

  8. molie Decembrie 24, 2011 la 7:54 PM #

    CRACIUN FERICIT!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nuieluşă sau cadou « Tiberiuorasanu's Blog - Decembrie 6, 2011

    […] BLOGUL ZILEI : https://mariapopart.wordpress.com/2011/12/05/zbor-de-fluturi/#more-1049 […]

Lasă un răspuns

