Cinci minute

26 Iun

Acest desen mi-a luat cinci minute, dar mi-au trebuit saizeci de ani ca sa ajung sa-l fac.” – Auguste Renoir

Ce poti sa faci in cinci minute – intr-o  farama din timpul pe care-l avem alocat vietii? Daca nu stai sa te gandesti putin, poti spune ca in 5 minute n-ai cum sa faci prea multe lucruri. Si totusi…

In cinci minute poti:

– sa faci o cafea

– sa fumezi o tigara

– sa-ti pregatesti o omleta

– sa te speli pe fata si pe dinti dimineata

– sa trimiti un e-mail

– sa inveti cateva cuvinte noi

– sa te uiti la rubrica Meteo

– sa te hotarasti cu ce te imbraci

– sa faci un dus

– sa prepari o supa instant.

Si lista poate fi completata cu tot soiul de lucruri, care nu au o asa de mare importanta in existenta noastra. Cu toate acestea, cate cinci, cate cinci, se aduna ca intr-un ciorchine despre care, in urmatoarea clipa, poti vorbi la trecut.

Pentru unii, cele mai dulci cinci minute sunt cele de dimineata, imediat dupa ce suna alarma de la ceas. In pat inca e cald si bine. Inevitabil, vine si acel „mai stau 5 minute”, atat de imbietor.

De multe ori folosim aceasta formula magica pentru a amana diverse actiuni: „inca 5 minute si plec”, „ajung in 5 minute”, „in 5 minute ma apuc de treaba”, „peste 5 minute dau un telefon”… Ma intreb, poate retoric, cate siruri de cinci minute se pierd, intr-o viata de om, fara sa fie folosite?

Aseara, in cinci minute, am facut un desen. Am furat din desaga timpului 300 de secunde si le-am folosit la maxim. Asa, am mai recuperat inca 5 minute din viata mea!

Flori

Flori

13 răspunsuri to “Cinci minute”

  1. sonia rauss Iunie 26, 2011 la 7:02 PM #

    Uneori mie imi ia cam 5 minute sa scriu un comentariu pe un blog, daca e sa scriu unul cat juma’ de postare!! Se cheama ca am castigat timpi pretiosi la fiecare comentariu?…
    Ce sa zic? Ma uimesti mereu! Si unde mai pui ca buchetul tau de flori e asa de veridic incat ai impresia ca e abia cules, iti vine sa pui nasul intre flori sa le respiri!…
    Ha! Comentariul asta mi-a luat numai 2 minute!!!

    • mariapopart Iunie 26, 2011 la 9:10 PM #

      Poti spune si asa. Ca ai castigat sau ai furat minute bune Timpului asta pretios. Ma bucur ca-ti place schita mea… 🙂

  2. FreeSeoDesign Iunie 26, 2011 la 7:05 PM #

    In cinci minute? Un desen? Imi place mult 🙂

    • mariapopart Iunie 26, 2011 la 9:15 PM #

      Ce ma bucura vizita ta! Da, doar in cinci minute. Povestea sta cam asa. Tocmai terminasem de pictat un desen de dimensiuni mari (40 x 60 cm) si ma pregateam sa merg cu pensoanele si paletele sa le spal. Am zis ca-i pacat sa arunc culorile care imi mai ramasesera pe paleta, asa ca am luat blocul de schite. Et voila!

  3. Roscata Iunie 26, 2011 la 10:13 PM #

    Deci, oau!!! Daca in 5 minute l-ai facut , felicitari, arata superb! Eu nu pot face in 5 minute multe dintre lucrurile enumerate de tine :D:)) . Si, cu trezitul… cand suna ceasul ma ridic mereu, nu imi place sa mai stau „cele 5 minute” 😀

    • mariapopart Iunie 26, 2011 la 10:27 PM #

      Multumes Ana! Sa stii tu ca in 5 minute se mai pot face o gramada de chestii: sa te imbraci ca sa iesi in oras, sa te machiezi, sa calci o camasa, etc… 🙂 Cat priveste cele 5 minute de dimineata, intru si eu tot in categoria ta. Odata ce m-am trezit nu mai pot lenevi in pat. Asa-s de cand ma stiu! Dar cunosc pe altii care ar face orice pentru „inca 5 minute, te rog!” 🙂

  4. cuvintealese Iunie 27, 2011 la 12:25 AM #

    Felicitari ! Arata minunat ! Daca e treaba de 5 minute, imi imaginez ce se intampla daca mai stateai inca 5 😉

    • mariapopart Iunie 27, 2011 la 8:42 AM #

      Iesea un buchet mai mare 🙂 ! Multumesc pentru trecere si pentru frumoasele aprecieri!

  5. anikstyle Iunie 27, 2011 la 8:41 AM #

    In 5 minute poti face multe, dar in foarte putine cazuri obtii ceva atat de frumos. Draga mea, e minunat cum reusesti sa umpli fiecare secunda care se chinuie sa fuga, cu un strop de culoare din tubul de acuarele. Felicitari! :*:D

    • mariapopart Iunie 27, 2011 la 9:02 AM #

      Draga mea! Frumoasele tale cuvinte mi-au facut inima sa tresalte de bucurie. De fericire ca vad cat de mult ai crescut, sub ochii nostri… Iti multumesc!

  6. Pavel Iunie 28, 2011 la 6:12 PM #

    Şi eu am zis azi că în 5 minute mă apuc de un al doilea articol şi în două minute s-a luat corentu’ pentru 4 ore şi mi s-a dus tot cheful de scris articole. Deh! Surprize loiale din partea E-onului.

    • mariapopart Iunie 29, 2011 la 8:33 AM #

      Vesnica problema cu ei… Si pe-aici s-a mai luat curentul dar pentru cateva secunde, numai bine sa ti se buseasca toata aparatura de prin casa. Socuri, socuri… 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cinci minute « mariapopart | BunDeCitit.ro - Iunie 26, 2011

    […] mariapopart.wordpress.com : Ce poti sa faci in cinci minute – intr-o farama din timpul pe care-l avem alocat vietii? Daca nu stai sa te gandesti putin, poti spune ca in 5 minute n-ai cum sa faci prea multe lucruri. Si totusi… ( in urma cu cateva secunde ) 0 vizualizari  |  via mariapopart |  Ingroapa |  |   |  Pictura | cinci minute pictura mariapopart Toate […]

Lasă un răspuns

