Din obligatie sau din placere?

13 Iun

“Adevaratii artsti sunt, cred, singurii oameni care isi fac munca pentru placere” – Auguste Rodin

Niciodata nu mi-a placut sa fiu constransa sa fac ceva. Orice. Am detestat programul de la 8 la 4 si ideea ca trebuie sa muncesti pe branci un an ca sa poti pleca in concediu doua saptamani. Poate de asta am ales sa fiu cine sunt si sa fac numai ce-mi place. Sa-mi organizez timpul in asa fel incat sa nu fiu constransa de reguli si orare. Imi dau seama ca nu toata lumea poate sa faca la fel. Daca fiecare ar trai si ar munci cu placere, ne-am apropia prea mult de o utopie si, prin definitie, acest lucru nu poate fi atins.

Din fericire, eu am mica mea Utopie si sunt incantata ca salasluiesc acolo, impreuna cu domnul inimii mele. Si, ca sa fie prefecta, nu-i mai trebuie mult… Doar o viata si mai tihnita, undeva la tara intr-o casuta de lemn cu mansarda, departe de forfota orasului. Pana o sa ajungem sa ne indeplinim si acest vis, furam din verile astea scurte cat mai multe sfarsituri de saptamana, ca sa plecam spre munte. Spre linistea si aerul-medicament al naturii.

Toate acestea sunt placeri. Obligatiile au inceput sa dispara de mult. Nu de tot, dar indeajuns cat sa nu ne mai simtim incorsetati de vesnicul “trebuie”…

Urban Utopia

"Urban Utopia" - lucrare in acuarela dimensiune 43 x 61 cm

P.S. Pana si faptul ca in weekend-ul ce-a trecut ne-am prins sa fim nasi, a fost tot din placere. Cu inima plina de bucurie le-am fost alaturi celor doi buni prieteni ai nostri, Gabi si Teo. Intr-un cadru discret si alaturi de famile si cativa prieteni, am petrecut impreuna momente frumoase, la o nunta iesita din tiparele traditionalului. Mi-a adus aminte, cu drag, de cununia noastra de acum 7 ani. Inca o data le dorim sa fie fericiti, impliniti si sa se bucure unul de celalalt pana la 100 de ani! 🙂

Domnul si Doamna... Baciu

Domnul si Doamna... Baciu

6 răspunsuri to “Din obligatie sau din placere?”

  1. sonia Iunie 13, 2011 la 1:02 PM #

    Ma bucur nespus pentru voi, fiindca sunteti stapanii propriilor voastre destine si decizii. In postura de nasi ati fost absolut superbi, amandoi… Nici ca se putea gasi o formula mai reusita de miri-nasi asa cum sunteti voi. Pe voi v-a unit o prietenie cum rar gasesti, apoi Dumnezeu nu a facut decat sa binecuvinteze aceasta legatura.
    Fericirea si binele sunt la ele acasa cand spui Moni si Daniel, sau Teo si Gabi.
    Sa va tina Domnul sanatosi, sa va bucurati vesnic unii de altii, si noi de voi…

    • mariapopart Iunie 13, 2011 la 1:21 PM #

      Multumim pentru vorbele tale frumoase si spuse din suflet! Ma bucur nespus ca suntem inconjurati de oameni cu inima mare si plina de iubire. 🙂

  2. Roscata Iunie 16, 2011 la 11:36 AM #

    Cristi spune ca va vrea ca nasi si pentru noi si daca el vrea asa, normal vreau si eu :D.
    Asa ca, va mai asteapta o nunta 😀

    • mariapopart Iunie 16, 2011 la 9:12 PM #

      Se pare ga Gabi a tarait picioarele… :). E o promisiune mai veche a baietilor si sa dea Domnu s-ajungem sanatosi la anu’ si ne prindem sa va facem oameni „cinstiti” si pe voi! Sper ca pana atunci sa ajungem sa ne si vedem, macar o data! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. BunDeCitit.ro - Iunie 13, 2011

    Din obligatie sau din placere? « mariapopart…

    Niciodata nu mi-a placut sa fiu constransa sa fac ceva. Orice. Am detestat programul de la 8 la 4 si ideea ca trebuie sa muncesti pe branci un an ca sa poti pleca in concediu doua saptamani. Poate de asta am ales sa fiu cine sunt si sa fac numai ce-mi …

  2. Trafic cu Hituri (runda 72) « Teo Negură - Iunie 13, 2011

    […] Visata, George, Griska,  Ilarie, Ioan Sorin Usca, Link Ping, Lumea lui Alex, Luna, Luna Patrata, Maria Popart, Melami, Mesterul Manole, Mika, Mirela Pete, Nea Costache, Roxana, Rokssana, Se-cret, Se poate, […]

Lasă un răspuns

