Amintiri din Romania

1 Iun

Cu pasi usori incerc sa urmez cararile naturii si sa ma bucur de fiecare minune lasata de trecerea ei printre noi. Un fir de iarba, o raza de soare, umbra racoroasa a padurii… Din toate sorb cu nesat nectarul dulce al existentei.

Am fost binecuvantata sa-mi traiesc copilaria la curte, inconjurata de flori si verdeata. Am avut privilegiul sa fac o facultate care m-a ajutat sa vad mai bine de jumatate din tara asta frumoasa. Am avut norocul sa-mi gasesc jumatatea care-mi impartaseste aceeasi dragoste pentru drumetii.

Chiar acum, in timp ce scriu, o ploaie calda de vara saruta buzele uscate ale pamantului. Am iesit sa stau un pic la geam. Nimic nu se compara cu mirosul de proaspat al ploilor razlete de vara…

Oricat de mult as fi umblat, oricat de multe as fi vazut din frumusetile acestui taram de vis, intotdeauna raman uimita de ingeniozitatea naturii, care inca mai reuseste sa tina piept actiunilor distructive ale oamenilor.

Florile m-au fascinat de cand ma stiu. Intr-o viata anterioara am fost, cu siguranta, o albinuta. Prin fiecare loc pe unde trecem, trebuie sa am macar o fotografie cu nasul in flori! Si pentru ca imi place sa impartasesc bucuriile, am sa va las in continuare sa va delectati cu cateva imagini surprinse in peregrinarile noastre, pe drumuri de munte…

8 răspunsuri to “Amintiri din Romania”

  1. Pavel Iunie 1, 2011 la 5:21 PM #

    Faine poze, faine peisaje, dar mă aşteptam la un post cu amintiri din copilărie 🙂

    • mariapopart Iunie 1, 2011 la 6:09 PM #

      Despre copilarie am mai scris si voi mai scrie. Dar nu era momentul pentru asta… Ma bucur daca ti-au placut pozele, toate is facute de mine (mi se mai spune „japonezu'” in excursii, pentru ca eu stau tot timpul cu aparatul foto la gat… :))

  2. Roscata Iunie 2, 2011 la 1:01 PM #

    Frumoase amintiri si frumoase poze… acum, mai mult ca niciodata, ar trebui sa va luati de manuta si sa colindati orasele pe care nu le’ati mai vazut! O mica vacanta nu strica!

    • mariapopart Iunie 2, 2011 la 6:58 PM #

      Poi sa stii ca postarea asta a fost facuta imediat dupa o iesire de 3 zile in care am imbinat utilul cu placutul. Am fost la Targul de colectionari de la Brasov si ne-am relaxat vreo doua zile in Poiana! Abia astept urmatoarea iesire!

  3. sonia Iunie 2, 2011 la 2:01 PM #

    Absolut de vis toate pozele…
    Sa va dea Domnul zile fericite si putere sa mai puteti strabate drumurile tarisoarei noastre minunate…

    • mariapopart Iunie 2, 2011 la 7:00 PM #

      E doar o mica parte din imaginile superbe pe care le-am adunat de-a lungul timpului… Mai sunt atatea locuri magnifice de vazut… Dar, toate la timpul lor!

Trackbacks/Pingbacks

  1. BunDeCitit.ro - Iunie 1, 2011

    Amintiri din Romania « mariapopart…

    Cu pasi usori incerc sa urmez cararile naturii si sa ma bucur de fiecare minune lasata de trecerea ei printre noi. Un fir de iarba, o raza de soare, umbra racoroasa a padurii… Din toate sorb cu nesat nectarul dulce al existentei…

  2. Plimbare cu trasura… « lunapatrata - Iunie 3, 2011

    […] Teo Negura,     Luna patrata,   Deea Dulce,     Gabriela,     George Valah,    Maria,     […]

Lasă un răspuns

