Best of

22 Mai

Am avut ragazul si rabdarea sa citesc tot ce-am scris pe blog de exact un an si trei luni. Unele postari m-au facut sa zambesc nostalgic, altele sa-mi clocoteasca sangele… Cu toate acestea, am avut placerea sa savurez fiecare cuvintel, fie ca a fost scris sub influenta unei anumite conjuncturi, fie ca a fost gandit mai indelung.

Probabil ca acest moment, in care iti recitesti blogul de la cap la coada, il traieste fiecare blogger. Sa-ti faci o imagine de ansamblu sau doar sa-ti vezi evolutia in timp.

Unele scrieri mi-au placut mai mult decat altele, asa ca am hotarat sa fac un Top 10 al tuturor articolelor asternute pe blog pana acum. Click pe fiecare dintre titluri pentru a le putea citi in intregime.

Locul 10:  „CULOAREA AMINTIRILOR” – „Amintirile, ca si visele, au intotdeauna cele mai puternice nuante. Cea mai colorata amintire o am de cand eram studenta in anul I…”

Beyond the city

Beyond the city

Locul 9: „INTOARCEREA LA INOCENTA” – „In ultimul secol omenirea si-a complicat existenta atat de mult, incat oamenii si-au uitat, pur si simplu, originile sanatoase. Daca pana nu demult omul traia intr-o comuniune absoluta cu natura, odata cu revolutia industriala a inceput si declinul…”

Return to innocence

Return to innocence

Locul 8: „PROPRIETARII DE ILUZII” –  „Am ajuns la concluzia ca lumea care ma inconjoara arata ca si cum as privi-o printr-un ciob de sticla. Deformata, urata, disproportionata, hidoasa… Incerc deseori sa ma imbat cu apa rece si sa-mi spun ca totul nu este decat o iluzie optica. Si indepartez bucata de sticla din fata ochilor. Dar, nimic nu se schimba…”

Proprietarii de iluzii

Proprietarii de iluzii

 Locul 7: „ZBURAM CU ARIPI FRANTE” – „E un zbor nebun. Un zbor imposibil. Si totusi… Asa, cu aripile frante, mai avem acel strop de putere sa ne ridicam.”

Icarus

Icarus

Locul 6: „UN STROP DE IMAGINATIE” –  „Mai pot! Mai pot sa-mi imaginez intr-o lume in care principala activitate este aceea de a-ti asigura ziua de maine. Mai pot visa cu ochii deschisi, atunci cand vad in jurul meu numai minciuna, hotie si oameni rai. Imaginatia nu mi-o poate lua nimeni…”

Un strop de imaginatie

Un strop de imaginatie

Locul 5: „ZBOR DEASUPRA UNUI CUIB DE SLUGI– „Sssttt! Vorbeste in soapta… Mergi usor pe varfuri… Sa nu cumva sa deranjezi! Ne pierdem pe zi ce trece taria din glas, puterea din brate, constiinta din suflet. Devenim marionete in mana unor papusari diabolici. Ca sa fim linistiti, cuminti, ne multumim doar cu circ. Fara paine…”

Zborul durerii

Zborul durerii

Locul 4: „STRIGATUL TACERII – „Imi vine uneori sa strig, sa urlu. Dar tipatul se opreste undeva in gat si nu vrea sa iasa. Oricum s-ar izbi in timpanele surde care ma inconjoara. E ca in vis…”

Strigat

Strigat

Locul 3: „IN SOAPTA… – „Azi am sa-ti vorbesc in soapta… pentru ca de undeva, de departe, se aude in surdina un glas stins de chitara. Voi vorbi soptit ca sa-ti poti auzi si gandurile…”

Guitar

Guitar

Locul 2: „MAGIA CUVINTELOR – „Cuvintele sunt printre primele lucruri pe care le invata un om in viata. Si cat traim, invatam alte si alte cuvinte. Ne imbogatim vocabularul pentru a putea comunica… Dar ce-ar fi daca ne-am trezi intr-o dimineata si am realiza ca nu mai putem spune nimic? Si nu, nu am devenit muti peste noapte! Doar ca… am uitat toate cuvintele…”

Cuvinte I – Ideal

Cuvinte I – Ideal

And the winner is…

Locul 1 : „VIATA CA O SALA DE ASTEPTARE– ”

O camaruta inghesuita, cu scaune de plastic asezate langa perete. Unii oameni se ridica si pleaca, altii nerabdatori le iau locul. Toti asteapta, dar nimanui nu-i place asteptarea…”

Asteptare

Asteptare

18 răspunsuri to “Best of”

  1. sonia Mai 22, 2011 la 2:43 PM #

    Buna, Maria…
    Preferata mea din topul celor zece ramane acea lucrare de pe locul 3. Nu oricine se poate mandri cu un asemenea clasament pe un blog, unde se imbina, deloc intamplator, arta scrisului cu arta penelului…
    Succes, vara aduce muze neasteptate!

    • mariapopart Mai 22, 2011 la 5:12 PM #

      Multumesc, draga Sonia! Clasamentul l-am facut dupa cuvinte, nu dupa imagini… Va urma o alta postare in care voi face si un clasament de suflet al lucrarilor de arta.

      • sonia Mai 22, 2011 la 6:56 PM #

        Oricum ai fi facut clasamentul, tot acea lucrare o prefer si pentru sensibilitatea cuvintelor folosite in acea postare.

  2. cuvintealese Mai 22, 2011 la 4:20 PM #

    Foarte frumoase , felicitari !!! si header-ul e superb , foarte expresiv.

    O zi placuta

    p.s.: vezi ca wp nu suporta scripturi in widgets, gen analytics 😉

    • mariapopart Mai 22, 2011 la 5:16 PM #

      Multumesc pentru cuvintele alese! Imaginea pentru header am decupat-o dintr-o lucrare proprie (https://mariapopart.files.wordpress.com/2010/12/eyes2bon2byou.jpg). O zi minunata si tie!
      P.S.: De asta mi-am stors degeaba creierul pana acum sa-mi dau seama de ce nu-mi mergea analitycs-ul… 😦 Stii cumva daca este vreo varianta de a-mi monitoriza, totusi, blogul pe Analitycs?

      • cuvintealese Mai 23, 2011 la 9:29 AM #

        din cate stiu, singurele statistici posibile sunt cele puse la dispozitie de wordpress.com

      • mariapopart Mai 23, 2011 la 5:16 PM #

        Multumesc oricum pentru raspuns. Am sa ma ghidez dupa statisticile interioare pana se va face ceva in privinta asta.

  3. Alexandra Mai 22, 2011 la 7:12 PM #

    Inspirata asocierea de cuvinte si imagini. Orcine stie ca in momentul in care pe buze iti apare un cuvant, mintea va asocia si o imagine. Bravo!

    • mariapopart Mai 22, 2011 la 8:54 PM #

      Totul a plecat de la curiozitatea de a vedea ce s-a strans pe blog intr-un an si trei luni. Si, iata ce-a iesit!

  4. Roscata Mai 26, 2011 la 8:46 AM #

    Toate sunt frumoase si din fiecare ai cate ceva de invatat deci eu le pun pe toate pe locul 1.
    Ma uitam si la Cristi cum, in ultimul timp, citeste din urma, de pe blog, si mereu rade de cate ceva.

    • mariapopart Mai 26, 2011 la 3:03 PM #

      Ce draguta esti! Iti multumesc pentru frumoasele vorbe. Sa stii ca, undeva in sufletul meu, toate articolele si toate lucrarile imi sunt foarte dragi, numai ca unele mi-s mai dragi decat altele…
      P.S. Sa-i zici lui Cristi ca inca mai sunt ceva probleme cu noul link, inca imi apare warningul ala… Sa verifice sa vada daca mai are vreun link spre romascani.ro.

      • Roscata Mai 27, 2011 la 8:47 AM #

        A sters de pe server cel de pe romascani.ro.
        De luna viitoare are domeniu propriu si nu va mai avea probleme, te anunt eu, cand :*

  5. claudia Mai 26, 2011 la 10:59 AM #

    Felicitari, chiar felicitari din suflet…. Stiu cum e sa recitesti, dupa care sa zambesti, apoi sa strambi din nas, apoi sa razi si tot asa… E buna o linie de „impartire”, ne face bine. Oricum, cu sau fara aceasta analiza, blogul e cu totul special, nu e chiar pentru oricine, dar e pentru multi cin cei care inca mai au suflet… Voiam sa-ti spun ca mie mi-au placut alte posturi, dar ai revenit cu precizarea ca vei face un top si cu partea creativa din creion/tus/acuarela. O astept. Mi-e dor de cirese :). Felicitari, e ceva inedit, dar nefortat, mai rar vezi ceva original printre brand-uri!

    • mariapopart Mai 26, 2011 la 3:05 PM #

      Sa stii ca ma ung la suflet cuvintele tale frumoase. Ma bucura nespus sa stiu ca am urmaritori fideli ai bloguletului meu… 🙂 Sa stii ca una dinte lucrarile mele favorite este, intr-adevar, „Fetita cu cirese”…

Trackbacks/Pingbacks

  1. BunDeCitit.ro - Mai 22, 2011

    Best of « mariapopart…

    Unele scrieri mi-au placut mai mult decat altele, asa ca am hotarat sa fac un Top 10 al tuturor articolelor asternute pe blog pana acum….

  2. Mare concurs de proză arhiscurtă. Foarte curând | Călin Hera. PA-uri şi mirări - Mai 27, 2011

    […] Postu, Strumfita cu easrfa, Silavaracald, Sictireli, Shayna, Petra, Năbădăiosul, MeetTheSun, Mariapopart, Lord’If, Ioana, Injineru, Geocer, Gabriela Elena, fammy, Deea, Dan, zamo şi, nu în ultimul […]

  3. Regulament PAfoto’ | Călin Hera. PA-uri şi mirări - Mai 28, 2011

    […] Postu, Strumfita cu easrfa, Silavaracald, Sictireli, Shayna, Petra, Năbădăiosul, MeetTheSun, Mariapopart, Lord’If, Ioana, Injineru, Geocer, Gabriela Elena, fammy, Deea, Dan, zamo şi, nu în ultimul […]

  4. Cu cine aș sta la o cafea lunea dimineața? | Lacrimi pe frunze - Mai 30, 2011

    […] Cris Mary, Nice, Roxana, Roxana, Ruxandra, Paul, Florentin, Ionut, Ioana, Delia, Miruna, Orry, Maria, Lavinia, Tomata , Mircea, Diana,  Miscellaneous,… sper ca n-am uitat pe […]

Lasă un răspuns

