Equilibrium

14 Apr

>



“Viata e ca mersul pe bicicleta. Nu poti sa-ti pastrezi echilibrul stand pe loc” – Linda Brakeall


Eu percep viata ca pe o linie. Uneori merge in zig-zag, alteori e sinuoasa si rareori este dreapta. Dar un lucru e cert: este continua si incepe din punctul A si se termina in punctul B. Sunt momente in care simt ca linia de sub picioarele mele este destul de lata cat sa merg linistita si fara nici o grija. Insa, exista si destule clipe in care se apropie de grosimea unui fir de ata. Si-atunci sunt nevoita, ca un artist experimentat de circ, sa fac echilibristica. Pentru ca stiu ca dedesubt nu exista plasa de siguranta…


In astfel de momente imi caut echilibrul interior, acea stare in care devin constienta de propria-mi persoana, in perfecta simbioza cu tot ce ma inconjoara. Balansul perfect il ating punand in talerul dezechilibrat iubire, liniste, comunicare, tandrete, intelepciune. Daca n-as fi ajuns sa ma cunosc indeajuns de bine si nu mi-as fi descoperit limitele, probabil ca nu as fi stiut cum sa dozez toate aceste ingrediente. E ca o reteta secreta, ale carei taine le-am descoperit zi de zi.


Prefer echilibrul si nu echilibristica. Cu pasi siguri imi urmez calea. Acea linie care incepe din punctul A si se termina in punctul B. Creez si sunt fericita.

„Equilibrium” – colaj Pop Art realizat din 14 decupaje
dimensiune 26 x 37 cm
8 răspunsuri to “Equilibrium”

  1. sonia Aprilie 14, 2011 la 9:33 PM #

    >Fericirea, iubirea, sunt cele mai importante puncte- cheie pentru echilibrul lumii in care ne aflam… Fragilitatea acestui echilibru vine din slabiciunea umana, din tendinta de a ne apleca tot mai mult spre lucruri marunte, de a deveni supusi luptei pur materiale si materialiste…Avem un mare noroc cu Arta, Maria Sa, si cu Artistii, minunatii oameni ce nu ne lasa sa ne incovoiem cu totul… Cei ca tine, MariaCe ne trebuie de fapt? Putina rabdare, atentie si ceva ce exista in orice om: sensibilitate…Si echilibrul se creeaza de la sine….

  2. Maria Aprilie 14, 2011 la 9:57 PM #

    >@ Sonia:Mare lucru sa poti spune ca ti-ai gasit echilibrul interior, fara de care nu s-ar mai invarti nici o rotita din Univers… Si, ai dreptate. Uitasem de celelalte ingrediente: rabdarea, atentia si sensibilitatea…

  3. Luka D Aprilie 15, 2011 la 6:08 AM #

    >http://www.youtube.com/watch?v=uq17zxmTMY8 M-ai dus cu gandul la filmul lui Elliot.

  4. roscata Aprilie 15, 2011 la 8:32 AM #

    >frumos… felicitari!

  5. danatoader Aprilie 15, 2011 la 9:03 AM #

    >Corect!Pentru a supravietui (http://wp.me/p1fsSN-lu) , ca artisti ce suntem (http://wp.me/p1fsSN-jr) , jonglam in cautarea echilibrului care ni se potriveste (http://wp.me/p1fsSN-kF)

  6. Maria Aprilie 15, 2011 la 2:06 PM #

    >@ Luka D:Nu am vazut filmuletul dar am sa incerc sa-l caut. M-ai facut curioasa…

  7. Maria Aprilie 15, 2011 la 2:06 PM #

    >@ Roscata:Multam frumos!

  8. Maria Aprilie 15, 2011 la 2:07 PM #

    >@ Dana Toader:Bun venit la mine pe blog! Si da, ai dreptate… Am intrat pe fiecare din linkuri. Ce bine se potriveste totul pana la urma… Te mai astept pe aici!

Lasă un răspuns

