>Coconul creatiei

6 Apr

>

“In desert, se zice, nu se duc decat indragostitii si nebunii. Eu mai cunosc o categorie, in care ma includ. Cei care nu se descurca prea bine in vacarm si tanjesc dupa un loc de unde, speriindu-se de izolare, sa se intoarca pocaiti in societate.” Octavian Paler


Am incuiat usa catre lumea exterioara. O lume intr-o continua schimbare in mai rau. M-am invelit in coconul creatiei si nu am lasat dacat o fanta, cat o gaura de cheie, prin care mai arunc un ochi la ce se petrece dincolo. M-am inconjurat de culori, de iubire si de bucatele de hartie. Simt ca sunt in siguranta. Si fericita.


Am un chef nebun sa creez. Picturi, desene in creion sau carbune, colaje. Lucrez in fiecare zi la ceva nou. Imaginatia mea se joaca in voie cu sute de nuante si zeci de decupaje. E lumea mea. Pestrita, colorata si fara limitari. Ca orice artist care se respecta, cred ca am nevoie si de acest tip de evadare din obisnuit. Din normalul cu care sunt incorsetati ceilalti.


Am incuiat usa spre lumea exterioara. Si, pentru moment, prefer sa ascund cheia intre tuburile de acuarele…

„Faetus” – mix media realizat din acuarela si colaj
dimensiune 32 x 41 cm
10 răspunsuri to “>Coconul creatiei”

  1. sonia Aprilie 6, 2011 la 6:02 PM #

    >Cred ca cel mai bun vesmant pentru tine, sufletul tau si talentul tau, e tocmai acest cocon, scumpa mea… Stai acolo si continua ceea ce faci, cu fiecare creatie a ta, lumea devine mai buna…

  2. Maria Aprilie 6, 2011 la 6:05 PM #

    >@ Sonia:Iti multumesc! Cine ma poate intelege mai bine decat tine? 🙂

  3. Luka D Aprilie 6, 2011 la 6:33 PM #

    >Ce bine ca ne iei si pe noi cu tine … totusi. Eu iti multumesc.

  4. Maria Aprilie 6, 2011 la 7:00 PM #

    >@ Luka D:Placerea va fi intotdeauna de partea mea! 🙂

  5. Pavel Aprilie 6, 2011 la 11:01 PM #

    >Lipseşte întrebarea de final: câte feţe vedem în desen? 😀

  6. roscatar Aprilie 7, 2011 la 6:44 AM #

    >Daca ne indulcesti diminetile cu astfel de creatii… spor in continuare… in lumea ta… noi vom fi mereu pe partea cealalta a usii asteptand sa ne deschizi…

  7. Maria Aprilie 7, 2011 la 10:26 AM #

    >@ Pavel:Chiar asa! Ai stat sa le cauti? 🙂

  8. Maria Aprilie 7, 2011 la 10:28 AM #

    >@ Roscata:Va deschid oricand usa, cu cea mai mare placere! Fara voi, "criticii" mei, arta n-ar mai avea nici o valoare…

  9. Ironicblonde Mai 3, 2011 la 11:33 AM #

    >Foarte interesantă lucrare…îmi place mult combinaţia de culori şi linii. Probabil se poate referi atât la o fiinţă, cât mai mult la o idee, aflată în stadiul de embrion! :))

  10. Maria Mai 3, 2011 la 9:28 PM #

    >@ Ironicblonde:Bun venit in mica mea lume de artist! Iti multumesc pentru aprecieri. In ceea ce priveste punctul tau de vedere, sa stii ca ai multa dreptate. La urma-urmei arta abstracta ne da posibilitatea, fiecaruia in parte, sa aveam propria viziune asupra unei lucrari… Te mai astept sa-mi treci pragul!

Lasă un răspuns

