>Un an la blog!

25 Feb

>

Tic-tac! Tic-tac! A trecut un an… Mai exact, 368 de zile de cand mi-am facut blogul. Poarta mea catre lume. Am incercat, cat am putut, sa va incant ochii cu desenele sau picturile mele si sufletul cu cele cateva cuvinte care le-au insotit mereu. Duioasa, taioasa, militanta sau indragostita, v-am impartasit si voua, timp de un an, o parte din trairile mele.

Mi-am facut si o gramada de prieteni in blogosfera. Unii pe care ii cunosteam de mai inainte, altii cu care nu am “vorbit” decat prin intermediul comentariilor. Dar vreau sa le multumesc tuturor pentru ca mi-au fost mereu aproape.

Cand am inspiratie, pictez. Cand simt nevoia, scriu. Stiu ca intotdeauna va fi cineva, acolo, sa-si arunce ochii peste munca mea… Unii, poate, trec indiferenti sau doar se uita la “poze”, altii au rabdarea sa ma citeasca si sa inteleaga mesajul. Mi s-a parut absurd, la ceas aniversar, sa va umplu capul cu statistici si cifre. Prefer sa va am alaturi de mine, in continuare, ca si pana acum. Multi, putini, sunteti cititorii, privitorii si spectatorii mei. Asta e tot ce conteaza pentru mine!

Ma-nclin in fata voastra, ca o balerina gingasa care si-a terminat dansul. Insa, cortina va continua sa se ridice! Incepe actul al doilea…

Va multumesc si va imbratisez!

„Ballerina” – pictura in acuarela
dimensiuni 30 x 42 cm
24 răspunsuri to “>Un an la blog!”

  1. Pavel Februarie 25, 2011 la 7:23 PM #

    >No, mulţi ani, da' mulţi de tot să ne încânţi cu desenele tale, dar şi cu scrierile tale… ce om 🙂

  2. Maria Februarie 25, 2011 la 7:34 PM #

    >@ Pavel:Multam Pavele pentru urari si promptitudine! Promit sa ma tiu de treaba si in continuare… 🙂

  3. cristiandima Februarie 25, 2011 la 10:49 PM #

    >Zic și eu un mare mare La MULTI ANI!!! Balerina este minunată 😀

  4. ciprian teodorescu Februarie 26, 2011 la 12:34 AM #

    >La multi ani atunci!!

  5. visdetoamna Februarie 26, 2011 la 12:47 AM #

    >Multi ani inainte!!!cu spor si idei cu care sa ne incanti privirile.

  6. Maria Februarie 26, 2011 la 9:42 AM #

    >@ Cristian, Ciprian, Ana:Va multumesc din suflet pentru urarile si pentru cuvintele voastre frumoase. Mi-as dori sa va am langa mine si de acum inainte!

  7. Wind Februarie 26, 2011 la 1:25 PM #

    >La multi ani, balerina!O sa fiu in zona, bineinteles!Sa ai un weekend frumos!

  8. Maria Februarie 26, 2011 la 3:25 PM #

    >@ Daliana:Mersi mult! Si ma bucur ca vei fi in continuare pe aici :)!

  9. Florin Morosan Februarie 26, 2011 la 4:46 PM #

    >La mulţi ani şi la cât mai multe picturi şi versuri frumoase.

  10. Maria Februarie 26, 2011 la 9:25 PM #

    >@ Florin:Multam de urari si de vizita. Te mai astept pe aici! 🙂

  11. doinapopescu Februarie 27, 2011 la 1:18 AM #

    >Ei, să ne auzim sănătoase şi peste 50 de ani! La mulţi ani, artisto!

  12. cuvintealese Februarie 27, 2011 la 3:15 AM #

    >Pai atunci la cat mai multi si la cat mai multe lucrari ! 😉

  13. Neamtu' Februarie 27, 2011 la 3:09 PM #

    >Hai la multi ani, Moni, cu intarzaierea specifica vedetelor :)) La multe scrieri si desene fenomenale :*

  14. teonegura Februarie 27, 2011 la 3:53 PM #

    >As fi spus ca e mai mult, scrii bine si esti o prezenta care stie sa-si lase amprenta in blogosfera 🙂 La muuuulti ani!

  15. Maria Februarie 27, 2011 la 7:49 PM #

    >@ Doina:Multumesc din suflet! Peste 50 de ani vom sta ca doua babute cochete si ne vom aminti cu drag de vremea blogurilor… Sau, cine stie, poate om avea blog si atunci (ca sa agatam tinerei :))!

  16. Maria Februarie 27, 2011 la 7:51 PM #

    >@ Cuvintealese:Asta vreau si eu, mai ales ca imi doresc o expozitie (si vreau sa am mai multe lucrari, ca sa am de unde alege). Oricum, tot voi veti fi primii care vad ce am mai lucrat, aici pe blog :).

  17. Maria Februarie 27, 2011 la 7:53 PM #

    >@ Neamtu':Intre noi nu se mai pune vorba de prea devreme sau prea tarziu… Ne bucuram ca esti alaturi de noi, chiar daca esti "peste tari si mari". Sper sa ne revedem cat mai curand…

  18. Maria Februarie 27, 2011 la 7:55 PM #

    >@ Teo:E numai un an, dar un an minunat alaturi de voi. Am cativa prieteni minunati, pe care as vrea sa-i pastrez in continuare! Venind de la tine, aceste vorbe frumoase au o si mai mare insemnatate :). Multumesc!

  19. Cornelius Ionescu Martie 1, 2011 la 8:46 PM #

    >Felicitări sincere. Peste nici o lună împlinesc şi eu un an. Daniel şi cu tine faceţi parte, vreţi, nu vreţi, dintre prietenii mei nevăzuţi niciodată. Splendidă, floare albastră,Floare-de-nu-mă-uita

  20. Cristian Lisandru Martie 1, 2011 la 10:02 PM #

    >La mulţi ani, un Mărţişor virtual, şi multe gânduri bune! Inspiraţie maximă în continuare!

  21. Maria Martie 2, 2011 la 9:46 AM #

    >@ Cornelius:Va multumesc pentru frumosaele cuvinte! Ce mult conteaza sa poti rezona la unison cu un om pe care nu l-ai vazut niciodata… Daniel si cu mine suntem recunoscatori soartei ca v-a adus in calea noastra. Totusi… poate ca nu-i chiar atat de trist pe lume… 🙂

  22. Maria Martie 2, 2011 la 9:47 AM #

    >@ Cristian:Multumiri si ganduri bune. Ma simt onorata ca am un public atat de ales. Te mai astept si in anul ce vine!

  23. gabriela Martie 2, 2011 la 10:50 PM #

    >La multni ani! Blogul tau a trecut anul cu gratia si frumusetea dansului unei balerine.

  24. Maria Martie 2, 2011 la 10:58 PM #

    >@ Gabriela:Multumesc din suflet! Cuvinte frumoase si calde, asa ca tine!

Lasă un răspuns

