Galeria de arta V – Nuduri

12 Ian
8 răspunsuri to “Galeria de arta V – Nuduri”

  1. gabriela Ianuarie 12, 2011 la 10:15 AM #

    cand intru aici, pe blogul tau, uit de stresul lumii de afara si, ca intr-o casa draga, stau si contemplu. Sa ai o zi frumoasa, Maria!

    • mariapopart Ianuarie 12, 2011 la 7:22 PM #

      Iti multumesc, Gabriela, ca mi-ai trecut pragul si pe acest blog… 🙂 Te mai astept cu drag!

  2. Cristian LISANDRU Ianuarie 12, 2011 la 10:48 PM #

    Îmi este greu să fac un comentariu, pentru că nu sunt deloc priceput şi, de foarte multe ori, am o oarecare fâstâceală în faţa tablourilor. Pot spune că îmi plac. Felicitări…

    • mariapopart Ianuarie 13, 2011 la 10:49 AM #

      Bun gasit Cristian, in galeria mea de arta… 🙂 Multumesc pentru cuvintele frumoase! Daca vrei sa vezi si ce scriu, nu numai ce desenez, te invit sa-mi treci si pragul celuilat blog http://maria-popart.blogspot.com/. Te astept!

  3. Andrei D.MITUCA Ianuarie 25, 2011 la 8:21 PM #

    Aici ma simt chiar fain… Sint obisnuit in wordpress… Blogspot-ul mi-a tras una peste bot cu ceva vreme in urma… Am sa vin mai des pe aici..
    Seara sa te inveleasca cu grija..
    adm

    • mariapopart Ianuarie 26, 2011 la 5:50 PM #

      M-ai „descoperit” pana la urma si pe wordpress… 🙂 Mi se insenineaza inima cand vad ca, din ce in ce mai multi prieteni, trec si pragul Galeriei mele de arta!

  4. desenepicturi Octombrie 22, 2017 la 12:12 AM #

    ce tareee. Ai desenat doua femei sarutandu-se si eu am niste picturi pe aceasta tema. Poti intra pe blogul meu ca sa le vezi. A scris cineva un articol si despre problemele pe care le-am intampinat in societatea romaneasca http://cultartes.com/lesbian-artist-romania-talk-corina-chirila-painter/

    • mariapopart Octombrie 23, 2017 la 8:11 AM #

      Nu suntem niciDumnezei, nici perfecti ca sa-i judecam pe ceilalti. Fiecare dintre noi ar trebui sa traiasca exact asa cum ii spune inima…

Lasă un răspuns

