>In soapta…

6 Ian

>



“Muzica este un raspuns caruia nu i s-a pus nici o intrebare” – Nichita Stanescu

Azi am sa-ti vorbesc in soapta… pentru ca de undeva, de departe, se aude in surdina un glas stins de chitara. Voi vorbi soptit ca sa-ti poti auzi si gandurile…

Opreste-te putin din fuga! Ai prea multe intrebari de pus si nu-ti mai dai ragaz de a gasi raspunsurile. Relaxeaza-te… Altfel, ziua de azi va trece la fel de repede si de neobservata ca si cea de ieri. Iar anul acesta va trece in goana ca si cel care tocmai s-a dus. Te vei trezi la un moment dat batran… Batran de tine, de gandurile si de intrebarile tale fara raspuns. Lasa totul deoparte si permite-ti, din cand in cand, o clipa de liniste.

Aminteste-ti cine esti si ce-si doreste, de fapt, sufletul tau. Ssst! Nu te grabi! Nu te grabi sa dai raspunsuri din carti sau raspunsurile pe care le asteapta altii sa le auda din gura ta! Cauta-le adanc in inima ta… Inchide ochii si asculta chitara. Se aude din ce in ce mai limpede. Parca ar fi la cativa centimetri de tine…

Agata frumos, ca pe o haina scumpa, amintirile placute. Lasa-le sa-ti invadeze mintea! Sa te incarci cu acea stare sufleteasca in care esti impacat cu tine insuti si cu cei din jur. Doar asa poti sa raspunzi sincer la intrebarile tale… Doar asa poti realiza cate clipe din viata s-au irosit pe nimicuri… Doar asa poti sa-ti gasesti echilibrul de care ai atata nevoie…

De fapt, toata viata este un cantec de chitara. Uneori, abia atingi coardele si muzica lina te infasoara ca o imbratisare calda. Alteori, pana se rupe de furie si neputinta… Azi poti sa canti o balda suava, iar maine chitara poate sa vibreze orgasmic in acordurile unui tango fierbinte.

Astazi eu mi-am acordat chitara sufletului si ti-am soptit un cantec despre tine. Sau despre mine. Azi mi-am luat o clipa de ragaz si am gasit raspunsurile multor intrebari. Maine chitara mea poate va rade. Sau poate va plange… Important este faptul ca muzica ei ma insoteste in fiecare zi si ma face mereu sa-mi aduc aminte de mine. Abia atunci cand n-o voi mai auzi, am sa ma intreb daca nu cumva mi-am pierdut pe undeva sufletul…




Guitar” – lucrare mixta i creion si tus
dimensiune 30 x 42 am




9 răspunsuri to “>In soapta…”

  1. sonia Ianuarie 6, 2011 la 11:05 PM #

    >Ha! M-ai prins… O caruta de puncte comune si sensibile mi-am gasit aici. Unul e chitara… Desi nu am cantat vreodata, ma fascineaza sunetul scos de acest instrument. Doi ar fi… soapta. O prefer in comunicare, desi pot fi categorisita drept o mare galagioasa.Dar acest exercitiu al dialogului interior, in soapta, la lumina lunii, in sunet de chitara ce razbate de dinauntrul fiintei mele, il fac destul de des, dupa " marea mea reinventare sau regasire"… Si ajuta. Ce nu fac bine e ca mai uit sa ma opresc, sa ma ascult, ma las "furata" de viteza in care se scurg clipele… Desi stiu… Spre ce? Unde? De ce?Pentru ca incercam sa nu pierdem nimic din evolutia in viteza a societatii, a trepidatiilor in care suntem angrenati doar din inertie… Astfel, uitam de noi… Cu brio… Norocul meu, iar, e ca mai am pe langa mine, suflete sensibile, asa ca al tau… Diseara voi acorda din nou chitara… Sarut urma pasilor tai prin viata mea…

  2. Maria Ianuarie 7, 2011 la 8:46 AM #

    >@Sonia:Ne lasam, poate prea des, furati de invalmaseala asta care se numeste viata noastra. De fapt, fiind mereu pe fuga, zilele pe care le traim nu mai sunt ale noastre. Sunt ale luptei pentru supravietuire. Sunt ale furiei si neputintei. Sunt ale celor care ne pun in jug… Numai ale noastre nu mai sunt. De aceea este bine, ca din cand in cand sa ne regasim sufletele in caruselul acesta care se numeste existenta….

  3. Standdowncafe Ianuarie 7, 2011 la 9:31 AM #

    >He…o gramada de amintiri imi zboara prin minte acum…si ca niciodata sunt doar cele placute.Multumesc,

  4. Alexandra Ianuarie 7, 2011 la 10:18 AM #

    >Citind postarea ta, mi-am inchipuit cum ar arata partitura vietii mele. Pe-alocuri ar suna lin dar ar mai si falsa. Si am realizat, asa cum spuneai si tu, ca trebuie sa ma las purtata de sunetul corzilor abia atinse de penita, si sa incerc sa fiu eu, nu sa ma infatisez cum ar vrea altii. Pentru ca in acel moment melodia ar suna fals.Cat despre desen, e minunat, nu am cuvinte. Ba da, am chiar paru cuvinte ce ar suna minunat cantate de o chitara: Te iubesc, matusica mea!

  5. Maria Ianuarie 7, 2011 la 11:04 AM #

    >@ Standdowncafe:Daca una din postarile sau lucrarile mele ajung acolo unde trebuie si produc efectul dorit de mine ,inseamna ca misiunea mea a fost indeplinita… 🙂 Cu placere… oricand!@ Alexandra: Si eu te iubesc, fata cu ochi frumosi! Si ma bucur ca randurile mele te-au facut sa te gandesti la partitura vietii tale… Frumos spus, draguta!

  6. Andrei MITUCA Ianuarie 9, 2011 la 7:38 PM #

    >M-am scremut mult pina sa dau de sensul intrarii pentru a-ti lasa un comentariu…Se pare ca am reusit pina la urma… In primul rind: La Multi Ani!!… In al doilea rind imi place sa-ti citesc scrisul si sa-ti simt desenele…Cu drag,adm

  7. Andrei MITUCA Ianuarie 9, 2011 la 7:40 PM #

    >Se pare ca am reusit sa inteleg si mesajul a plecat spre tine… Seara sa-ti fie calda si mai ales aproape…acelasi,adm

  8. Maria Ianuarie 9, 2011 la 9:36 PM #

    >@ Andrei:Sensibil si cu sufletul frumos, ca intotdeauna… Multumesc de urari si de vizita la ceas tarziu. Te mai astept! O seara calda si tie…

  9. Natty Ned Octombrie 23, 2014 la 9:24 PM #

    Initial scrisesem asta unei persoane dragi ”Nu te cunosc de azi, dar nici din totdeauna / si prea putin conteaza cand vine, trece luna / ….ce simt si vreau si stiu ca e tot mai aproape/ e clipa regasirii, timida, printre soapte ” si cautand ceva de legatura am dat de articolul tau 🙂 Continua sa scrii deoarece cuvintele tale chiar sunt sperante si alinare! 🙂

Lasă un răspuns

