>Tragem linie!

1 Ian

>

Daca acum 20 – 30 de ani ne-am fi uitat la un film in care actiunea se petrecea undeva in anul 2010, deja puteam spune ca ne uitam la SF-uri… Iaca am ajuns sa consideram ca, de azi, 2011 este anul curent! N-au aparut nici OZN-urile, nici extraterestrii, n-am colonizat nici Luna si nici nu s-au descoperit leacuri la boli incurabile… Noi suntem aici, tot la fel! Ei hai, poate doar un pic mai batrani. Tragem linie la 2010? Sa vedem ce-a fost?

Nu stiu cum e la voi, dar pentru mine anul ce-a trecut a fost unul al controverselor. A fost ca o plimbare intr-un montagne russe, legata la ochi. Sau, ca si Michelangelo, am trecut de la agonie la extaz, uneori chiar de la o zi la alta…

L-am pierdut pe tata inca din primele zile ale lui Ianuarie trecut, la nici 3 luni dupa ce-l pierdusem si pe tatal lui Daniel. Dar am reusit sa-mi fac blogul si incet-incet, munca mea sa devina cunoscuta, iar lucrarile si vorbele mele sa fie apreciate. Am trecut prin depresiile ambelor mame, pricinuite de moartea tatilor nostri, facand slalom de la una la alta si incercand sa le aducem pe linia de plutire. Dar am si reusit in decurs de cateva luni, mai exact mai-septembrie, sa slabim eu 16 kg, iar Daniel 24…

Am luat in plin criza economica si ne-am trezit intr-o tara in care nimeni nu stia sau nu voia sa faca nimic si pentru noi, pentru a ne fi un pic mai bine… Cu toate astea, domnul inimii mele a reusit sa-si publice prima carte de care suntem atat de mandri, de parca ar fi primul nostru copil! Am trecut si printr-o saptamana de cosmar cu sanatatea, chiar inainte de Craciun, dar cu ajutorul celor care ma iubesc (si, desigur, al unui medic :)), am trecut peste toate si am avut parte de de un Craciun minunat (tin sa va multumesc si voua, celor care mi-ati trimis mesajele de incurajare acum 2 saptamani!).

S-ar putea spune ca ar fi timpul sa trag linie, nu? Stati asa si nu manati, langa boi v-alaturati, ca n-am terminat! Cu doua zile inainte de Revelion eram intr-o rezerva de spital asteptand-o pe Alexandra, nepoata mea, sa se trezeasca din anestezie, in urma unei operatii la picior… Insa, cu ajutorul lui Dumnezeu, fiind o interventie minora, in aceeasi seara a fost externata! A trebuit sa i se scoata din talpa o bucata zdravana de ac, ce statuse bine-mersi acolo vreme de o luna jumate , timp in care, cum spunea dulcea mea nepoata, nu “platise nici chirie”:). Astfel am reusit sa fim cu totii (sora mea cu ambii copii, Iuli si Alexandra), la noi acasa, in noaptea de Revelion. Si s-a lasat cu o petrecere de pomina, una din cele mai frumoase… Eu mi-am redescoperit meseria de DJ si cu totii am dansat cot la cot si pe muzica noastra, a “batranilor”, dar si pe muzica lor :)! Pozele fac mai mult decat o mie de cuvinte!





Gasca din Smirodava, cu valuta la purtator :)!

Cert este faptul ca aseara am simtit, pentru prima oara in viata, un soi de liniste sufleteasca in pragul noului an, cum n-am mai avut niciodata! Eram senina atat in ganduri, in priviri, cat si in inima… Eram mai batrana cu o zi, dar mai inteleapta cu un an!

Gata! Am tras linia! O fi cea de sosire sau de plecare…?

Un an bun si fara griji, doresc la toata lumea. Si… va iubesc mult pe toti!

7 răspunsuri to “>Tragem linie!”

  1. Gabriel Baciu Ianuarie 1, 2011 la 1:17 PM #

    >La multi ani, sa aveti un an excelent!

  2. Ela Iliesi Ianuarie 1, 2011 la 2:32 PM #

    >La multi ani fericiti si plini de linistea de care ai spus! Felicitari pentru realizarile din acest an

  3. Pavel Ianuarie 1, 2011 la 6:30 PM #

    >La mulți ani cu bine să vă fie!

  4. sonia Ianuarie 1, 2011 la 9:45 PM #

    >La multi ani, inca o data, si aici, draga noastra draga! Vreau sa afle toata lumea cat de frumos iti e sufletul, cat de plina de omenie si bunatate esti! Daca ar fi un sfert din oamenii planetei ca tine, Pamantul ar fi un loc mult mai bun, nimeni nu si-ar mai dori Raiul. Dar cei care ajung sa iti fie in preajma, se simt langa tine ca in prezenta unui Inger Pazitor! Pentru ca TU asta esti pentru mine si copiii mei. Ma simt cea mai norocoasa sora din lume, cel mai fericit om ca te am alaturi, impreuna cu iubirea vietii tale. Nu ma intereseaza cat de siropoasa pare declaratia mea, unora sau altora… Dar daca e ceva ce sa le doresc tuturor la inceput de an, le doresc sa aiba in viata lor parte de oameni ca voi. Mi-ar trebui cuvinte noi, neprihanite si neinventate ca sa pot spune macar 1% din ce reprezinti TU. Sunt fericita ca am incheiat anul alaturi de voi si ca l-am inceput pe acesta, tot langa aceeasi oameni. TE IUBESC, OM FRUMOS!!!

  5. ILANA ANDREEA Ianuarie 2, 2011 la 9:11 AM #

    >Sa va fie intotdeauna linia de sosire cea de plecare…spre alte vise si impliniri!Va iubim si ne gandim la voi!Ana, Emi si Nana 🙂

  6. Maria Ianuarie 2, 2011 la 11:13 AM #

    >@Gabi: Sper, dragul nostru prieten, sa ne putem vedea si fata in fata, sa ne pupam si sa ne uram toate bune pentru anul ce tocmai a venit! @ Ela:Multumesc pentru felicitari, sper sa fii alaturi de blogul meu, cu lucrarile si cu gandurile mele si in anul 2011! La multi ani!@Pavel:Asemeni dragule! Sa ai parte de-un an frumos si plin de bucurie!@ Ana, Emi, Nana: Va imbratisez si va pup dulce pe toti! …Si da, sper sa fie o linie de start pentru un an mult mai bun… :)@Sonia:Si eu ma bucur ca va am… Pentru mine toti nepotii mei, dar si Elena, sunt ca si copiii mei, mai ales ca eu nu am… :)M-a bucurat intotdeauna sa fiu consideratata de ei un fel de mama cu numarul 2 si cea mai buna prietena. Ce sa fac daca eu is cea mai apropiata de varsta cu nepotii? In ceea ce priveste cat de siropoasa ai fost… E de bine! Ca trebuia sa insiropez un pic prima postare de pe anul asta! 🙂 Te iubesc mult si vreau sa va am alaturi si in continuare! La multi ani cu bine!

  7. Wind Ianuarie 16, 2011 la 8:11 PM #

    >Cu intarziere dar din suflet va doresc sa aveti parte anul asta de tot ce e mai bun!Sa fiti fericiti, dragilor!La multi ani!

Lasă un răspuns

