Galeria de arta II

4 Dec

2 răspunsuri to “Galeria de arta II”

  1. Andrei D.MITUCA Ianuarie 25, 2011 la 8:40 PM #

    Acum m-am uitat cu mai multa atentie la lucrarile tale… Sint intr-adevar interesante, bizare, umezi, vii… Cindva desenam si eu, dar lucram mult in graphith, carbuna, tus negru si colorat,,, dar cel mai mult am fost excitat sa lucrez cu vopsea poligrafica… Ai lucrath vreodata cu vopsea poligraphica… Exoerienta este marcanta…cel putin pentru mine… Chia si mirosul greu ma involbura…
    Acum nu ma mai ajuta ochii, starea interioara, rabdarea… Eram obsedat de grafica la nivelul detaliului lui Durer… Innebuneam desenind ore dupa ore, nopti dupa nopti…
    Esti curajoasa de cum apuci si minuiesti creionul, pensula… Te felicithh…si te respect pentru asta…
    Mai comunicam pe tema asta…Mie unuia mi-a face placer…
    cu prietenie,
    Adm

  2. mariapopart Ianuarie 26, 2011 la 5:58 PM #

    Bun venit in mica mea galeria de arta! Nu am folosit vopsea poligrafica pana acum si nici nu stiu daca o voi folosi vreodata. Mirosul acela de ecosolvent nu prea imi face bine. Am un prieten care are un printer pentru bannere si mi-a dat el odata vreo trei sticlute cu vopsea de-a lui. N-am folosit dacat la o singura lucrare un pic de negru, dar mirosea in toata casa a solvent :). A trebuit sa-l las la uscat in baie! 🙂
    Multumesc pentru cuvintele tale pline de frumusete! Si… te mai astept pe aici!

Lasă un răspuns

