>Trece timpul, ca nebunul…

21 Oct

>


Nimic nu trece mai repede ca anii, copiii timpului” – Leonardo da Vinci


Lumea e intr-o continua schimbare. Se spune ca in bine… De cele mai multe ori, din pacate, schimbarea asta e mai mult o involutie a fiintei umane. Ma refer la suflet, la omenie, la bunatate…

Ma gandeam acum cateva minute la cum “dispar” prietenii din viata noastra. Si nu, Doamne fereste! Is bine sanatosi. Cu cat trec anii, observi ca numarul celor apropiati, care trec de testul suprem al timpului, e din ce in ce mai mic. Cu fiecare an se restrange, din ce in ce, lista de prieteni care iti dau un telefon sa-ti zica “La multi ani!” de ziua ta. Sau trec din intamplare pe la tine si habar n-au ca, taman in ziua aia, e aniversarea ta… Nu am avut niciodata pretentii pentru flori sau cadouri. Cand vad flori frumoase, mi le cumpar. Cand am nevoie de ceva, imi iau. Mi se pare stupid sa astept jumate de an, numai sa fie ziua cuiva, ca sa-i daruiesc din inima un lucru de care stiu ca are nevoie chiar atunci… Dar imi place sa cred ca se mai gandeste cineva la mine, la noi, intr-o zi din asta mai deosebita. Un gand, o imbratisare sau cateva cuvinte din suflet sunt de ajuns!

Pe de alta parte, ce asteptari sa mai ai? Oamenii uita si de ei insisi in lupta asta continua pentru supravietuire, pentru bani… Uita sa mai zambeasca. Uita sa se mai bucure. Uita prea multe lucruri esentiale, legate de calitatea de om.

Unde-s bairamele de altadat’? Unde-s prietenii cu care organizai chermeze ad-hoc cu o sticla de vin de tara, o tava cu saratele si muzica la maxim ca sa-ti terorizezi vecinii?

Acu’ pana si unui plod de clasa-ntai ii face ma-sa petrecere cu colegii la restaurant. Majoratele! Acasa? Nici vorba… In club frate, ca asa-i la moda acum. Revelion acasa la cineva cu salata de boeuf, sampanie, fursecuri si artificii? Nu! Categoric nu. Pentru asta faci rezervari cu 6-8 luni inainte la pension sau la hotel, de preferat in strainatate. Sa-ti cheltuiesti toti banii stransi intr-un an. Dar inainte sa te-ntorci acasa, faci si-un shopping mic in Austria, ca-s reduceri… Vii rupt in fund, dar macar ai matu’ plin si geamantanul burdusit cu chiloti de firma.

De asta am spus ca lumea se transforma. Nu neaparat in ceva mai bun… Chiar daca am ajuns in acest punct al existentei noastre, sa nu uitam de unde-am plecat. Sa nu uitam cine suntem. Sa nu ne uitam familia si prietenii adevarati!

P.S.: Iubitul meu, iti ofer acum o floare strategic plasata, la 6 ani de cand am devenit doamna inimii tale…





Rose for you” – lucrare mixta in creion si tus

dimensiune 42 x 30 cm



14 răspunsuri to “>Trece timpul, ca nebunul…”

  1. Brosu Constantin Octombrie 21, 2010 la 11:45 PM #

    >Tot mai mulţi dintre noi uităm de unde am plecat şi ne pierdem într-un cotidian ce nu prea are legătură cu viaţa…Foarte faină oferta aniversară! 😉

  2. sonia Octombrie 22, 2010 la 10:26 PM #

    >Sarbatorile adevarate le purtam in suflet… Dar e perfect adevarat ca putini oameni mai pot fi numiti PRIETENI… S-a denaturat sensul real al acestui cuvant, pe care ar trebui sa il protejam ca pe ceva rar, cum este FLOAREA-DE-COLT… Eu stiu ca doare, e o senzatie de gol pe care nu o poti completa cu altceva… Dar, din fericire, tu si iubitul tau, va aveti unul pe celalalt. In dragostea voastra, in povestea voastra e un univers… Pentru mine, e fascinant universul vostru… E acel gen de vis pe care, parca il poti atinge daca intinzi mana… Ma simt o norocoasa, ( e una din fericirile mele!!! )ca va am in preajma mea, ca faceti parte din viata mea! Sa va dea Domnul ani multi si fericiti impreuna!!!

  3. Luka D Octombrie 23, 2010 la 2:24 PM #

    >Superb …

  4. Anonymous Octombrie 25, 2010 la 5:04 PM #

    >Timpul trece, ca nebunul….şi ma trec şi eu..vorba unui mare om..Nicolae Guţă…:))Intr-adevar viaţa e plină de schimbări. Aşa a fost dintotdeauna…Cu, cât înaintăm în vârstă apare o imagine denaturată a prezentului. Iţi doresc multă sănătate ţie şi familiei tale şi ţine-o tot aşa.Iulian

  5. Doina Popescu Octombrie 26, 2010 la 7:11 PM #

    >Doar şase ani, bobocilor?Mulţi înainte!

  6. Georgiana Octombrie 29, 2010 la 12:54 PM #

    >Cand apare urmatorul episod din Anita :D?

  7. Anonymous Noiembrie 3, 2010 la 3:18 PM #

    >muta de uimire…intimidata de nestiintaatat. va pup

  8. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:08 AM #

    >@ Constantin: Intr-adevar, cotidianul nu prea mai are nici o legatura cu viata, asa cum am dori noi sa fie ea…

  9. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:09 AM #

    >@Doina: Numa' 6, da' promitem ca o sa imbatranim frumos impreuna! 🙂

  10. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:10 AM #

    >@ Georgiana: Anita… fiecare lucru la timpul lui. Probail ca nu o sa mai asteptati prea mult urmatorul episod! Ma bucur sa vad ca are atata trecere la cititori.

  11. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:17 AM #

    >@ Iulian: Multumim pentru urari!

  12. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:18 AM #

    >@Anonim: Din ce ai scris tind sa cred ca stiu cine esti… Ma bucur, Lori, ca ai ajuns la mine pe blog si te mai astept. Te pupam si noi!

  13. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:20 AM #

    >@ Luka D: welcome! Si sa mai treci pragul daca ti-a placut! 🙂

  14. Maria Noiembrie 5, 2010 la 12:21 AM #

    >@ Sonia: O dulce si-o draguta si-o sensibila… ca intotdeauna… de 33 de ani de cand te stiu! Te iubesc, surioara draga!

Lasă un răspuns

