>Un strop de imaginatie

3 Oct

>


Fiecare are mai multa imaginatie decat curaj!” – Nicolae Iorga

Mai pot! Mai pot sa-mi imaginez intr-o lume in care principala activitate este aceea de a-ti asigura ziua de maine. Mai pot visa cu ochii deschisi, atunci cand vad in jurul meu numai minciuna, hotie si oameni rai. Imaginatia nu mi-o poate lua nimeni… E lumea mea in care, uneori, imi fac bagajele si plec. E oaza mea de liniste, supapa de siguranta. Este metoda mea de autoaparare la mizeriile care ne inconjoara!

Taramul imaginatiei mele este un loc plin de culoare, de bucurie, de impliniri. De aici imi extrag seva de artist, fara de care nu as mai putea crea frumosul, intr-o lume a hidoseniei.

Nu-mi poate interzice nimeni sa nu-mi imaginez un apus de soare albastru… Sau ca, in acest moment, ma aflu in varful turnului Eiffel, iar la picioarele mele se asterne Parisul. Nu-mi trebuie nici aprobare, nici bani sa-mi imaginez ca ma plimb pe malul unei mari inexistente si ascult muzica valurilor care se sparg de tarm… Nu ma poate impiedica nimeni sa-mi inchipui ca ma trezesc intr-o dimineata si vad ca toti oamenii zambesc, ca nu mai exista sarlatani, ca lumea nu se mai invarte in jurul atotputernicului ban, ca nu mai sunt oameni care sufera de foame, ca… Ai inceput deja sa-ti inchipui, nu-i asa? Ti-am starnit dorinta de a-ti imagina o lume doar a ta?

Imagineaza-ti! Stiu ca poti! Asa…



Calatorie imaginara” – lucrare mixta in creion si creioane colorate
dimensiune 42 x 30 cm

11 răspunsuri to “>Un strop de imaginatie”

  1. Brosu Constantin Octombrie 3, 2010 la 1:09 PM #

    >Să sperăm că în viitor nimeni nu va reuşi să pună stăpânire şi pe imaginaţia noastră… refugiul nostru, oaza în care ne refacem forţele.

  2. Melicovici Octombrie 3, 2010 la 9:38 PM #

    >Oricand ne putem imagina propria noastra lume. Acest drept nu ni-l poate lua nimeni. Ce-mi place cum asociezi imaginile cu textul. Ai merita sa fii prima la mine in Bloggroll da nu ma lasa wordpresu'.

  3. INCERTITUDINI Octombrie 4, 2010 la 10:24 AM #

    >Bună dimineața! Fiecare își are lumea lui, oaza proprie de răgaz, în care, oricât de grei ar fi bocancii unora, nu pot pătrunde.Îmi place lumea ta!

  4. INCERTITUDINI Octombrie 4, 2010 la 10:25 AM #

    >p.s Votează TEIUL!!

  5. Wind Octombrie 4, 2010 la 7:40 PM #

    >Da…acuma depinde cata putere are fiecare sa-si protejeze lumea de bocancii astora…Uneori nu mai am suflu…In fine…Ai mare dreptate…Salutari!

  6. Anonymous Octombrie 5, 2010 la 7:57 PM #

    >La recomandarea Irinei, am accesat blogul tau, si am ramas impresionat de talentul tau…Din partea mea, respect,Iulian

  7. Maria Octombrie 5, 2010 la 9:58 PM #

    >@Constantin:Doar un alt artist poate sa gandeasca la fel… Multumesc!@Melicovici:Multumesc de vizita si de cuvintele frumoase… Te mai astept pe aici, ca pe polimedia nu cred ca ne mai "vedem" prea curand. Din punctul meu de vedere FAINUL s-a transformat in NASPA…@Incertitudini:Bun venit la mine pe blog. Ma bucura faptul ca iti place lumea mea… Uneori as vrea sa raman aici mai mult timp…P.S. Am votat si teiul!@Wind: Salutari si tie! Bocanci pe lumea asta sunt destui… Trebuie doar sa avem taria de a le para fiecare lovitura…@Iulian:Multumesc pentru vizita si pentru frumoasele cuvinte! Te mai astept si altadata… 🙂

  8. sonia Octombrie 5, 2010 la 10:06 PM #

    >Eu, de exemplu, combin lumea mea imaginara, cu LUMEA pe care o gasesc si incitanta, si delicata pe blogul tau… Si aici mi-e bine… Azi sunt dansatoare de cabaret, ca am o fusta colorata si un evantai cu pene… Sau pot fi o fetita cu cirese dupa urechi… Da, asta mi se potriveste mai bine…! Imaginatia ma poarta des spre locuri unde, macar aparent imi e bine, cata vreme imi renaste speranta… Sunt omul care se apleaca si se inclina cu deosebit respect in fata frumusetii tale spirituale… si nu numai…

  9. Maria Octombrie 5, 2010 la 11:04 PM #

    >Draguta si sensibila ca intotdeauna… Iti multumesc!

  10. Doina Popescu Octombrie 7, 2010 la 10:49 PM #

    >Deja este un mare curaj să ai imaginaţie! 😀

  11. Maria Octombrie 7, 2010 la 10:54 PM #

    >@Doina:Tu ai avut si curaj si imaginatie…

Lasă un răspuns

