>Dilema existentiala

19 Sep

>


O existenta care nu ascunde nici o nebunie n-are nici o valoare” – Emil Cioran

Dilema existentiala


Ce esti tu pentru mine?

E-o intrebare buna…

Esti fulger sau lumina?

Esti soare sau esti nor?

Esti lacrima sau zambet?

Esti locul meu de dor…

Esti munte ori esti mare,

Esti varf sau hau adanc?

Esti frunza sau esti floare?

ESTI TU! Eu, oare sunt?

Roman, Octombrie 2000


Blue eyes„- lucrare mixta in creion si creioane colorate
dimensiune 21 x 30 cm


4 răspunsuri to “>Dilema existentiala”

  1. sonia Septembrie 19, 2010 la 9:27 PM #

    >Se pare ca poezia ajunge peste tot cu mai multa usurinta decat pana acum…. Sau e doar o intamplare ca eu o descopar tot mai des, pe tot felul de bloguri…? La tine, draga Maria, e dublu efectul… Poezie si desen, emotie si putere… " Ce esti tu pentru mine? "… Buna intrebare… ESTI… Si asta conteaza, enorm…

  2. Nina Septembrie 23, 2010 la 5:22 AM #

    >frumos, foarte frumos…

  3. Anonymous Ianuarie 7, 2011 la 6:55 PM #

    >Frumos…La multi ani!adm

  4. Maria Ianuarie 8, 2011 la 7:11 AM #

    >@Andrei:Multumesc din suflet! Un an bun si tie!

Lasă un răspuns

