>Prostii se aduna in haita

24 Aug

>


Universul si Prostia sunt infinite. Totusi, de primul nu sunt atat de sigur!„- Albert Einstein


Nu am putut niciodata sa-i sufar nici pe prosti, nici pe betivi. Reactia de respingere nu este una voita, e involuntara. Cred ca sunt inzestrata cu un radar natural pentru aceste specimene… Dar, ma bucur ca nu sunt singura!


Intamplarea a facut ca, in aceasta seara, sa prind vreo 30 de minute dintr-un interviu pe TVR Cultural. Invitat – un domn distins si simplu, cu voce calda si un intelect deosebit. Dr. Adrian Majuru. Nu mai auzisem pana acum de el, insa mi-a ramas intiparita in minte o fraza de-a lui: „Prostul nu ataca singur un om inteligent. Prostii se aduna in haita si conduc… „


Exista un soi de prostie cu care pot coexista pa planeta asta. E vorba de tampenia nativa a celui pe care Mama-Natura nu l-a inzestrat la nastere cu un IQ dolofan. Poate ca n-o fi vina lui ca-i asa! E prostul care-si cunoaste patratica si rar il auzi spunand ceva.


Dar mai e o natie de prost. Cel cu gura mare! Eh, pe asta nu-l pot suporta deloc! Toleranta mea, vis-a-vis de acest gen de om, este ZERO. E prost, e fudul, e snob si pe de-asupra mai iese si-n luminile rampei. Sa-i vada, bre, tot poporul netezimea ca-n palma a a circumvolutiunilor creierului sau odihnit!


E o vorba care spune ca „daca prostia ar durea, multi s-ar tavali in chinuri”. Sincer, eu mi-as dori tare mult sa-i vad asa pe cativa. Pe jos, torturati de propria lor prostie. Daca mai este adevarat si ce spune Biblia, ca „fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor va fi Imparatia Cerului”, am sa ma gandesc de doua ori daca mai vreau sa ajung in Rai…



P.S.: Lucrarea pe care vreau sa v-o prezint azi nu este, nicidecum, o oda inchinata pe altarul prostiei. E o dedicatie speciala pentru TATA, care azi ar fi implinit 71 de ani. Iti multumesc, tata, ca de la tine am mostenit tot ce aveai mai de pret: bunatatea, dragostea, inteligenta si sufletul de artist! Acum, la ceas tarziu din noapte, vars o lacrima de dor in amintirea ta…



Lumini si umbre I” – lucrare mixta in creion si tus
dimensiune 32 x 40 cm


Lumini si umbre II” – lucrare mixta in creion si tus
dimensiune 32 x 40 cm


Lumini si umbre III” – lucrare mixta in creion si tus
dimensiune 32 x 40 cm


Lumini si umbre – TRIPTIC




7 răspunsuri to “>Prostii se aduna in haita”

  1. Brosu Constantin August 24, 2010 la 11:53 AM #

    >Felicitări pentru lucrări şi succes în continuare!

  2. sonia August 24, 2010 la 5:45 PM #

    >Scumpa mea… Ai mai mostenit ceva de la tata, si tu, si eu, dezgustul pentru prostie si setea pentru adevar, dorinta de a te autodepasi, de a imparti din tine tot ce ai tu mai nobil si mai frumos, cu toti cei care te cunosc si te stiu… Impresionant e un epitet sarac pentru lucrarea ta…

  3. Mihaela August 25, 2010 la 9:32 AM #

    >super lucrari, bv, ft expresive. imi plac foarte mult 😀

  4. Magdalena Hisum August 25, 2010 la 10:06 AM #

    >Fara cuvinte e putin spus

  5. Anonymous August 27, 2010 la 10:59 PM #

    >…lucrari extraordinare. felicitari.Cat despre ce scrie in Biblie, eu unul nu cred ca se refera la prostii care ataca in haita si care ne conduc… La urma urmei nu e vina lor, e numai a noastra… Majoritata dintre noi cred ca ii alegem ca sa ne fie conducatori cand defapt ei ar trebui doar sa ne serveasca, sa asculte si sa implineasca doleantele majoritatii. Atata timp cat noi nu-i tragem demaneca su jos de pe scaun inseamna ca ne convine asa cum sunt si cum traim.Cei saraci cu duhul sunt cu totul altii. interpreteaza in flul lui… Unde sunt nebunii? Afara sau inauntru!?D-zeu sa-l ierte pe al tau tata

  6. fata din vis August 28, 2010 la 10:06 AM #

    >excelenta postare si inspirata din realitatea cotidiana. Felicitari!Ai un blog reusit. Imi face placere ce vad aici asa ca l-am adaugat la blogroll-ul meu.

  7. Maria August 28, 2010 la 12:56 PM #

    >@Constantin: multumesc pentru cuvintele frumoase. Si eu iti urmaresc cu placere blogul. fotografii superbe!@Sonia: Ai mare dreptate draguta mea. In timp, probabil, o sa mai descoperim fumoase trasaturi mostenite. Si da, asta e o lucrare care imi este foarte draga sufletului…@Mihaela: nu pot decat sa ma bucur ca atatia oameni apreciaza lucrarile mele.@Magdalena: uneori, cuvintele sunt de prisos in fata maretiei artei. Multumesc.@Anonim: Nu cred ca mai avem nici forta, nici educatia (ma refer la cei tineri), nici vointa de-a mai trage pe cineva de maneca, chiar daca o ducem asa de rau…Multumesc pentru aprecieri si pentru condoleante… dar mi-ar fi facut placere sa stiu si cu cine comunic…@Gabriela: Iti multumesc pentru cuvintele spuse din inima. Noi daua cred ca-m mai dat nas in nas pe polimedia… Te-am adaugat si eu la mine in blogroll. La cat mai multi vizitatori si sa-ti creasca Karma!

Lasă un răspuns

