>La multi ani, Sanzienii mei!

24 Iun

>

Dragostea ii arata omului cum ar trebui sa fie. Cand iubesti, descoperi in tine o nebanuita bogatie de tandrete si duiosie si nici nu-ti vine sa crezi ca esti in stare de o astfel de dragoste” – A.P. Cehov


Ziua asta de 24 iunie, a Sanzienelor, inseamna mult de tot pentru mine. Ii sarbatoresc pe doi dintre cei mai iubiti dintre Sanzieni: Daniel si Irina. Doi raci frumosi si incapatanati, dar fermecatori si cu sufletele pline de iubire…


Cu Daniel, sotul meu, traiesc de 10 ani cea mai frumoasa poveste de iubire. In fiecare zi descopar in el lucruri minunate! Sufleteste, am de o mie de ori mai mult decat as avea nevoie… Ne implinim reciproc, ne completam, ne intelegem, ne iubim la nebunie. Ne spunem in fiecare zi cat de mult insemnam unul pentru celalat. Astazi pun inimii fundita rosie si ti-o ofer cadou, impreuna cu sufletul si toata fiinta mea. La multi ani, iubitul meu!


Despre sor’mea, ce sa va zic? E un om de nota 20! Si chiar daca atunci cand eram copii ne inghionteam si mai primeam suturi in fund (eu fiind cea mai mica :)), de multi ani incoace suntem cele mai bune prietene. Ne iubim mult si nu ne este jena sa o spunem. Asa ca, draga mea Sanziana iti doresc doar tot binele din lume! Te iubesc mult si as vrea sa te vad mergand in continuare pe drumul pe care ti l-ai ales si sa-l gasesti pe Omul care te va face fericita.


Bineinteles, ca de la ziua voastra nu avea cum sa lipseasca soarele. De vreo ora s-a inseninat si a iesit si el sa va zica La Multi Ani!


Va iubesc mult si ma consider norocoasa ca am langa mine asemenea oameni. De „cantat” La multi ani! o las in continuare pe domnisoara din ultima mea lucrare.


Love is in the air” – lucrare mixta in creion si tus
dimensiune 30 x 42 cm
4 răspunsuri to “>La multi ani, Sanzienii mei!”

  1. Anonymous Iunie 24, 2010 la 8:58 PM #

    >Sa-ti traiasca Sanzienii , draga Monica ! Pana la urma , bucuriile zilnice facute si traite impreuna cu cei dragi , sunt cele ce raman adanc imprimate in minte si in suflet : se cheama familie adevarata ! Si noi o avem !Suntem norocoase , nu-i asa ?lena….sa stii ca am vrut sa semnez altfel decat cu anonim….dar n-am stiut cum!!!????????

  2. Maria Iunie 24, 2010 la 9:09 PM #

    >@Lena: Asa-i draga mea, suntem foarte norocoase… Daca ar avea toti macar o particica din ce avem noi, lumea ar fi un loc mult mai bun!

  3. sonia Iunie 26, 2010 la 8:34 PM #

    >Sper, draga mea , ca te simti iubita si fericita intre Sanzienii tai… Eu, partea feminina a tandemului sanzienesc, pot spune ca ma simt privilegiata si incantata, fericita si binecuvantata cu astfel de oameni pe langa mine… Multumesc si pentru …dedicatia pictata…te sarut…

  4. Whooo ahhh! Let'sjust talk! Iulie 14, 2010 la 2:10 PM #

    >Ce frumos….Cat imi doresc sa ajung sa pot spune si eu asta intr-o zi……..

Lasă un răspuns

