>Apartament cu vedere la… mare

24 Feb

>

Inainte de toate as vrea sa le multumesc tuturor pentru mesajele de bun venit si pentru incurajari. Conteaza mult pentru mine sa va stiu alaturi, mai ales ca sunt la inceput de drum.
Poate va intrebati ce-i cu titlul asta ciudat, ca doar nu posed o vila la malul marii… Ei bine, acu vro doi anisori in urma, tot asa inainte de Paste, ma uitam ingindurata la holisorul meu de la intrarea in apartament. Ce dracu sa-ti inspire un hol stramt, dintr-un bloc ceausist? M-am hotarat atunci sa-l fac (pe holu’ meu) unul cu vedere la mare! Si iata ce-a iesit… (pozele sunt in ordinea in care au evoluat picturile)
Poza 1. Totul incepe de la un perete „virgin” si o schita in creion a ceea ce am in cap.
Poza 2. Pasul doi este sa-mi pregatesc culorile (e vorba de var lavabil colorat cu colorant de var lavabil), in borcane, borcanase si pahare si pensoanele…
Poza 3. De aci incolo incepe distractia!
Poza 4. Incepe sa capete forma.
Poza 5. Detaliile fac diferenta.
Poza 6. Prind curaj dupa ce mi-am dat seama ca am de facut un milion de floricele…
Poza 7. Pentru ca vad ca iese fain:)
Poza 8. Coltul este gata…
Poza 9. Ultimele retusuri.
Poza 10. Iata apartamentul meu cu vedere la… mare!!!

P.S. Toata distractia a durat aproape o luna si am muncit la ea vreo 2 – 3 ore pe zi…. 🙂

7 răspunsuri to “>Apartament cu vedere la… mare”

  1. DrCriss Februarie 24, 2010 la 11:23 AM #

    >arată foarte fain…dacă n-aș ști că e pictat, aș fi crezut că e pe bune..:)să nu creadă careva că e mai mare apartamentu și să dea cu capu de perete =))

  2. Cati Februarie 24, 2010 la 10:38 PM #

    >arată superb;aş vrea şi eu o aşa cameră 🙂

  3. Calin Februarie 25, 2010 la 10:57 AM #

    >foarte fain…

  4. in carouri Februarie 25, 2010 la 8:10 PM #

    >Kodak moment everyday 😀

  5. Georgiana Februarie 25, 2010 la 11:19 PM #

    >Oh, GOD!! Foarte foarte fain!! Felicitari si "la mai multi pereti" de genul asta!

  6. Ana Maria Aprilie 29, 2010 la 3:13 PM #

    >E foarte frumos, si iti inspira o stare placuta! Felicitari!

  7. Mihai Pintilie Iunie 15, 2010 la 8:59 AM #

    >Wow. Trebuie sa te dam si pe Twitter..

Lasă un răspuns

