>"Am vrut sa fiu artista…"

22 Feb

>

Am intrat si eu in rand cu lumea. Lumea bloggerilor. Am primit „sesizari”, ba de la kolector, ba de la Neamtu, n-a lipsit nici Bacilu’ cu Teo, ori Nepoate, ca atunci cand mentioneaza de mine intr-un post de-al lor nu-mi pot linka numele…

M-am considerat intotdeauna o mica artista. Nu una scolita, ci autodidacta. Fie ca a fost vorba de muzica (acum cei care ma stiu probabil ca belesc ochii mari -da, am fost soprana in Corala Armonia, cat am fost studenta :)), fie de grafica – pictura – colaje, fie pur si simplu de arta de a gati. Cred ca degeaba faci scoli inalte daca nu te nasti cu un sambure de talent. Intr-adevar, alta e povestea daca mai duci samburele si la scoala, poate ca ai ai o sansa in plus sa-l transformi in ditamai pomu’.
Chiar daca nu mi-am dus samburele la scoala (sper ca n-am ramas la stadiul de „tufa”), am sa iau o piatra in gura si am sa va las sa va delectati cu cateva lucrari de-ale mele. Cat despre amanuntele si picanteriile vietii de artist, le las pentru mai tarziu…
„Winter face” – desen in creion / pencil drawing

„Landlady” – desen în creion / pencil drawing

„Up in the sky” – colaj / handmade collage

„Deep serenity” – tehnica murala / mural art


11 răspunsuri to “>"Am vrut sa fiu artista…"”

  1. kolector Februarie 22, 2010 la 9:36 PM #

    >Bonjour mon amour! Bienvenue dans la blogosphere 🙂

  2. Neamtu' Februarie 22, 2010 la 9:46 PM #

    >Bine ai intrat in rand cu lumea, si spor si succese!

  3. nepoate Februarie 22, 2010 la 9:56 PM #

    >Bine ai venit in randul celor care`si fac griji vis`a`vis de ce vor posta a doua zi, de pozitia in zelist, de promovare etc etc.

  4. DrCriss Februarie 22, 2010 la 10:08 PM #

    >Îți spun și eu Bun Venit! și la cât mai mulți cititori..fie că recunoaștem sau nu, toți bloggerii ne dorim asta 🙂

  5. DrCriss Februarie 22, 2010 la 10:58 PM #

    >Și se pare că ești și din Roman..sfera blogosferei romașcane se mărește încet dar sigur 😀

  6. Teo Februarie 22, 2010 la 11:02 PM #

    >Bun venit! 🙂

  7. My7uNa Februarie 22, 2010 la 11:05 PM #

    >Bine ai venit in Blogosfera noastra . Spor la inspiratie .. La cat mai multe posturi si cati mai multi cititori . :*

  8. Kidutza Februarie 22, 2010 la 11:07 PM #

    >Bun venit in blogosfera! 🙂

  9. realbadpisy Februarie 23, 2010 la 11:08 AM #

    >Imi place maxim al doilea desen. Bine ai venit.

  10. ILANA ANDREEA Februarie 23, 2010 la 12:58 PM #

    >Ce bine-mi pare ca te-ai hotarat! Abia astept sa-ti mai vad desenele!

  11. in carouri Februarie 23, 2010 la 7:30 PM #

    >Probleme artistul are multe dar in calitate de creator trebuie sa primeasca in universul creatiilor sale persoane care nu ii cunosc opera si nu pot interactiona cu ea. Eu sper sa reusesc sa apreciez ceea ce tu creezi. Mi se pare de bun simt sa nu te magulesc… inca.Cu siguranta voi urmari blogul tau.

Lasă un răspuns

